Mitt Nya Liv .

Idag började mitt nya liv. 
Vaknade upp 8.00, fixade en skål med mjölk och fiberrika flingor, ett glas vatten och sen gick jag och Elina ner på Balanz, skrev över Joannas kort på mig, så nu ska jag köra igång med träning varje dag utom lördagar.

Ska börja mitt andra jobb på lördag, servera mat och stå i disken på Harrys mellan 18-02. Känns fantastiskt kul!



v4 börjar jag även undervisa på dansskolan, 4 lektioner i veckan, barn mellan 8-11 år. Huur roligt som helst!!

Livet känns fantastiskt och nu jävlar ska jag sluta lata mig. Kliva upp skapligt, bra måltider och inte slarva med maten, daglig motion, 2 jobb, ev ett till :P mer information om det kommer.

Nästa vecka får jag förhoppningsviss besök av min Underbara vän Lina uppe från Jämtland.

Ha det som du förtjänar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0