Inte glömma, gå vidare.

Blandad känslor, minnen kommer upp, men jag har nu valt att gå vidare.

Livet består av viktiga möten, förlorade relationer, lyckliga stunder, jobbiga stunder.

Denna tid som jag har varit hemma, har fått mig att förstå att jag utvecklats massor, insett innebörden med mina val,hur jag ska hanterar dom, Vad jag ska lägga vikten på och vad jag verkligen vill.

Tiden i Canada var tuff och underbar på samma gång och gjort mig ENORMT STARK, fått mig att förstå andra männsikor, även fått mig att VILJA förstå ALLA.
Lyssna bättre och fått större kunskap om hur och varför männsikor gör vissa val.
Även lärt mig att lyssna men inte alltid ta åt mig av negativ energi.

Alla börjar med högsta betyg hos mig, om dom sedan visar motsatsen är upp till var och en.

Har även insett att medans man är borta en längre tid, så förändras så mycket med en själv, och tror att de har dom gjort här "hemma" oxå, men för mig blev det en chock när jag kom hem och insåg att det ser EXAKT likadant ut här som när jag åkte för 3 månader sedan.
Det är en jobbig och en bra känsla på samma gång.
Har nu förstått att det handlar om hur jag vill hantera denna känsla och situation och jag har valt att göra den till den BÄSTA.

Har märkt att varje gång jag tar mig tid att skriva här, så skriver jag så mycket och skriver väldigt djup.
Men det är för att när jag väl börjar, kan jag inte sluta :D tihii.

Nog om tänkande :D



Julafton var jätte mysigt, fick lite av varje och det var en perfekt LAGOM Jul för mig del, mycket intryck och många funderingar i mitt huvud har snurrat runt i huvudet sedan jag kom hem.

Nyårsafton firade jag för första gången i Eskilstuna tillsammans med familj och vänner :)
En av mina bästa vänner från Jämtland kom hit och har nu varit här och tillbringat dagar med mig :D SuperMYSIGT att ha han här :D

Det nya året 2011 kommer bli FANTASTISKT!!

Har lyckats fixa mig 2 jobb, danslärare och jobb på Harrys, EXAKT vad jag ska göra på Harrys kommer det mer information om fram över;)

Ska ta över Joannas Balanz kort, Svettas varje dag tillsammans med Elina och lillaMELLANIE som är heelt fantastisk. Likaså ELINA!

Likså min fantastiska FAMILJEN :D

Nuuu ska jag bygga JÄVLA massa MUSKLER ;D



Mina nyårslöften:

-Alltid finna en lösning i varje problem - Träna regelbundet - Lita på mig själv - NJUTA av livet.
-Inte GLÖMMA, gå VIDARE´-

Jag hoppas fått er att förstå  att Livet är fruktansvärt dyrtbart
 -Att du är helt FANTASTISK. Oavsett tidigare val,snesteg, så har du all chans att göra de bästa av den tid du har NU.

INGEN ÄGER dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0