En natt på Sjukhuset .

Fick sova min första natt på sjukhuset inatt. Hoppas på den sista oxå !

Fick smärtor vid bröstet och det strålade ner i vänstra armen, ringde sjukvårdsupplysningen för att få råd, och det bad mig ringa efter ambulans direkt.

Kom in väldigt snabbt på sjukhuset, mamma följde med mig.

Så började allt, in för att träffa doktorn, blodprover, EKG, tabletter för kärlkramp sen låg jag och mådde riktigt illa :(

Efter 3 timmars uttredning bestämde de sig att jag skulle få vara kvar över observation på sjukhuset över natten, fick lägga mig på HIA, mest äldre männsikor som låg där men jag fick det lyx :)
Eget rum, fin utsikt och det var helt okej verkligen :)
Mamma gjorde  mig sällskap, vi spelade lite spel medans doktorn kom in och tog blodprov mellan varven.
Dagen därpå blev jag väckt av doktorn och fick besked ganska snabbt att de inte var någon hjärtinfarkt eller propp.
Så nu ska dom forsätta utreda och förhoppningsviss får jag svar inom kort vad de kan vara.
Ev skelett inflamation eller muskel inflamation.


Kommentarer
Postat av: madde

men fy! hur mår du nu då?

2011-01-26 @ 13:48:59
URL: http://sunkigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0