Dagarna rullar..

Min vardag ser ut som följande:
Kliver upp, äter frukost, fil flingor och oftast en macka med kalkon eller ev ost om de finns i kylen.



Efter frukosten väntar Elina utanför porten så går vi en promenad ner till Balanz för att köra vårat program som vi kör varje dag :)
15 min på crosstrainerna, 3x15 på 12utvalda maskiner, sen 3x20sekunder planka och ibland avslutar jag med att springa 5 minuter innan vi går hemåt.

Sen består dagen med att umgås med Elina och Mellanie, lagar lunch.
Sen till middagen lagar vi middag och senare på kvällen blir de träning eller koreografera mer dans.




Har nämligen 5 danslektioner i veckan som jag undervisar i, knattehiphop och 2 grupper som är lite äldre.
På fredag och Lördag kväll/natt jobbar jag på Harrys mellan 20.00-03.00.
Nu söker jag fler jobb, vill ha ett dagtids jobb någonstans, spelar ingen roll vart faktiskt.
Bara jag kan smidigt ta mig dit och hem och att de finns jobb där till mig på dagtid, söndagar,måndagar,tisdagar och onsdagar.
Så nu letar jag så mycket som de bara går :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0