We all have the same value

I Lordags tillbringade jag kvallen med Kayla, vi var och SHOPPADE, (julklappar) :P Sen senare blev det Godis,FILM och NINTENDO turne sen var filmen lite trokigt och jag hade vunnit so mycket po NINTENTO so jag tog saken i egna hander och borjade gora flator i Kaylas HAR :D
Bilderna visar restultatet :

Fore

Efter


Tycks? :)


Lordagen spenderade jag tillsammans med Amanda, Mithell och Carlos :) Trevligt Trevligt !! Vi gick ut och at mat, Kyckligvingar och VATTEN :D Starka grejer de dor :D

Kvallen for 7 av 10 i betyg pga av lite dolig DJ och lite trakigt folk men annars so :)






Ytterligare en ny Vecka :


OMG!!!

Vaknade klockan 10 idag, ringde Underbara Joanna och Fia, (elina po MSN) pratade ur mig lite kanslor so nu ar jag po banan igen:D

Joanna-TACK Jag saknar dig :) Du ar Best !! TAACK for att just du ar du!
Fia: TACK !! Saknar dig :) Du ar bast, vi har vara Fajter soo monga ggr, men vi hamnar alltid har :)Jag alskar dig!
Elina: Kan inte med ord beskriva om hur stolt jag ar over att ha dig !<3

Jag har idag suttit vid datan, gjort mig frukost som betod av :
Bagette i ugnen, meed tomat,kalkon,avokado och kyckling (Mums kan jag tala om for er) :)

Har i nu en timme suttit och tittat po videoklipp av Yeya, GISSA om jag blir inspirerad ???
SHIIT jag vill DAAANSA NUUU!!

Vill lara mig allt, ar redo att svettas,grota och skratta nar jag kommer hem. DAANSEN ar mitt LIV!



Kanner i hela kroppen att min kropp ar redo for allt, Nu javlar ar de slut med daltanadet, nu ar det bara att kooora FAN!
Har nu bestamt mig att borja med HARD WORK OUT varje dag, min kost kommer besto enbart av bra saker.
Frukost,Lunch och Middag och frukt nar jag ar lite smo sugen :)

Sen ska jag trana varje dag, Mage,rygg och kondition. :D

So nu, ar de slut med ursakterna ! :D

Nu ar de bara att blicka framot, inte bakat. Bita ihop, och se mitt mol med att gora detta !

Kanslan att se folk dansa, gladjen, rytmiken ar en SJUK kansla som strommar i hela min kropp och jag kanner att jag kan gora ALLT !!

Jag moste bara borja tro po mig, jag kan !! Om jag vill tillrackligt mycket, moste jag oxo forsto att de ar en bit dit, det  kommer ta po krafterna, och det kommer inte vara underbart jaamt.
Men JAG, ska gora de till DE BASTA :D

Dom senaste dagarna har jag funderat mycket po hur vi manniskor fungerar.

Jag vet att jag har gjort samma misstag so monga ggr, att forsoka fo folk att tycka och gora som jag helst vill. For jag vill visa dom vagen, och deras basta.
Tillslut marker jag att de ar deras val, inte mitt. Alla moste fo ta sin tid, Jag kan aldrig forandra nogon annan, BARA min sjalv.



Om dom inte vill som jag, so moste jag acceptera det. 

Jag lever livet fron och med IDAG !! Med ett stort leende po lapparna och ingen JAVEL ska fo trampa po mig IGEN!

                      -Jag ar STARK, Jag ar Vacker, Jag ar Unik, Jag ar FANTASTISK hela jag.

---------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0