Min Vackra Mormor <3


Släck taklampan, lägg huvudet på kudden och låt mig få hålla om dig - Bryan Adams

I detta inlagg vill jag tillagna till min till min Mormor som gick igenom en Hjartoperation idag och overlevde den.

 Jag kan inte bli mer TACKSAM for att jag har dig Mormor <3

-Irene Vold Bohman-(din betydelse for mig)


Det finns ingen manniska i varlden som ar so stark och viktig for mig. Du ar po alla satt underbart och du finns alltid for mig.

Du ar en mannsika som alla mannsikor skulle behova i sitt liv.

Du är mer än en Mormor for mig. Du ar fantastisk po alla sätt och du har en ENORMT stor plats i mitt liv<3 

Det besta du nogonsin gjort var att valja att beholla din dotter Carina.

Min MAMMA, jag kan inte tanka mig en battre mamma och en sadan vacker mamma ar alla barns drom!



Mormor:
Jag vill inte tänka mig ett liv utan dig, For mig ar du soo mycket mer an mormor.Tillbringa dagar, kvallar med dig  i soffan, prata om allt mellan himmel och jord,att dela tankar och bara VA betyder fruktansvart mycket for mig.
Det har ALLTID haft en JATTE VIKTIG betydelse for mig och kommer ALLTID att ha det.<3

FAMILJEN



Jag kan inte mer an LAANGTA att fo komma hem och krama om er ALLA där hemma och visa min ENORMA KARLEK till er !






Utan er, vet jag inte vad jag skulle gora.

Det gar inte med ord att beskriva HUUUR tacksam jag är att fo ha er i mitt Liv.








Utan ER, Ingen Kim<3



-Jag vill aven sanda en tanke till min Morfar som somnade in igar.

Sov gott Morfar <3
Säg ej med sorg att han är död
Tänk med glädje att han levat!
-Vila i frid-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0