Love yourself-

Mycket pa samma gong.

For de forsta vill jag lyfta fram att jag HATAR killar som tanker med K*KEN !!
Jag vet inte mer vad jag kan tilllagga i den meningen, tror alla tjejer forstor vad jag menar.

Iallafall, igor blev de en dag men mycket kanslor po samma gong.
Saknar min Fantatstiska familj dar hemma och vill finns for alla som behover mig.

Ibland gor de inte det, och nu moste jag prata med mig sjalv att inte kan gora allt for ALLA. Aven om jag onskar jag kunde det <3

Min kusins man, var med om en stor bil olycka igor, soo hemskt! Hela hans bil ar forstord och hans ansikte ser inte ut som densamma kan jag tala om for er.

Idag fick jag reda p[ att min mammas pappa ( en long historia) ligger infor doden, och har inte monga dagar kvar.
Vilket gor ont i mitt hjarta att veta att han inte har monga dagar kvar h[r i denna varld.

Jag vet att doden kommer intraffa for alla, men alltid sorgligt att mista nogon man k[nner eller veta att andra manniskor lider.

Livet ar h[rt, de vet vi nog alla.

Men vore inte livet hart, skulle vi inte uppskatta det Underbara vi for vara med om. (tror jag)

Bara som en son sak att Kaylas narmaste v[n har just klarat sig ur cancer, och hon ar 16 [r gammal.

Men med all onska och lidande vi har och ar med om , so vet jag ox[ att det finns sooo monga stunder som vi inte kan beskriva med ord hur underbart LIVET [r, och vad vi for vara med om. <3


Den finns so mycket vi borde tanka till om ibland.

Hur Tacksam ar jag, EGENTLIGEN ?

Om jag ar tacksam, visar jag det tillr[ckligt ?

Om jag verkligen alskar nogon,bryr mig om nogon, sager jag det tillrackligt monga ggr den den personen?

Har jag sagt det idag?

Vet den personen om att jag skulle gora allt for den?

Vet den personen om att du tanker p[ henne eller han nu ?

Vet personen att du alltid vill hennes eller hans basta?

OM inte, do tycker jag du ska saga det NU !

Livet ar fullt av Karlek, hat och skratt.

Men aven om du har ett forhollande, so tycker inte jag att man ska begransa ordet ALSKA!!

Jag tycker man ska slosa p[ just ordet Jag alskar dig, jag menar. Det finns ingen person som kan uppfylla VARJE lite sak som vi mannsikor har behov av.

Jag tror mer po att alla manniskor uppfyller ollika funktioner. Jag tror det [r farligt att begransa sig och tro att man bara kan alska en person.

Det finns soo mycket att ge och ta ute i varlden:)
 begransa dig inte!!

Manniskor som betyder <3 Glom Aldrig att jag ALSKAR ER !!!!

om jag skulle skriva alla jag alskar, so skulle ni fo lasa i evighet :)

ALSKA dig sjalv, for att just DU ar DU.










Kommentarer
Postat av: Elina

Va säger du!!! En bilolycka:O Hur är det med han????

2010-11-13 @ 00:07:12
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0