This Weekend

Viilken helg :D



I Fredags gick vi ut po krogen, Jag,Amanda,Melina och mithell. :) Mycket trevligt :)

 


Efter krogen akte vi hem till Amandas hus och sov dar.








Dagen dar po, var de DAX for att TATUERA mig :D !!!!
Det tog ungefar 1 timma, det gjorde lite ont, men jag ar SUPER nojd !! :D










Efter att vi varit dar, akte vi hem till Amanda igen, at middag med hennes underbara familj och sen senare po kvallen akte vi hem till Felix och Carlos.
Det var en hel del manniskor, bland annat : Nathalie,Daniel,Carlos,Felix,Kayla,Mithell,Cindy,Franissis, Carlos foraldrar och jag :D


Vi at Pizza, sag film sen akte vi alla och BOWLADE :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0