A winner sees a solution to every problem.

-GodKvall



Just nu ar klockan 00.30 och jag ar upp och ar jatte pigg :P

Kan bero po att jag och Kayla var uppe till 5 imorse och spelade Chicago och Kayla vart helt foralskade i det kortspelet efter att jag lange forsokte lara henne alla dessa regler, inte nog med att jag ar dolig po att forklara, so lyckades jag lara henne det po ENGELSKA :D Riktigt STOLT faktiskt !!

Det gar om man vill -

En annan liten rolig sak moste jag beratta :P
Jag var dum nog att massera kayla forsta veckan jag var har, for nu vill hon inget hellre an att jag ska ge henne massage. :) HAH, hon blir som forlamad nar jag borjar ge henne massage och hon fragar varje gong: Kim, ar du utbildad till massor? HAHA, Kayla, jag fattar att du forsoker smora for mig :P

Ex.
 Elina sa alltid till mig nar jag var yngre .
 -Kim, jag har hort att du ar jatte duktig po att gora popcorn ?
LillaJAG - Ehh JA :D ( SuperGLAD for komplimangen) SPRANG ner i koket och fixade popcorn till Elina.

HAHAHA:D De toog ett tag innan jag fattade grejen. :P )





Iallafall, hon hade massor med knutar som jag skulle massera ut, so bad jag henne:
Kim : -Kayla, you need to relax. okej?
Kayla : Aaaj, okej ( slappnar av )

GISSA VAD :

Kayla slappnar av so mycket att VARSTA - PRUTTTEEEENN KOOMMMAR :D HAHAHAHA !!!

 FY FAAN vad jag skrattade !!
OMG - De var en minne for livet kan jag ju tala om :DD




Veckan
I veckan satt jag och Kayla och spelade Nintendo64, och jag borjade bli rastlos, so jag borjade tanka och hmm..

JA veeet :D Kayla, satt po dig trojan bakofram. Jag vill gora en liten rolig sak med dig.
Kayla tittade po mig och so:
-Kim, sometimes, i dont get you.
HAHA:D What ever, its lot of things that you dont now Kayla :P ( if you now what im saying :P HAHAHAHAHA )
Den frasen ar BEST !!! Vi sager den so fort vi for mojligheten och den den passar in i meningar :P SOO ROLIGT!! ( En liten Canada grej, ni kan var alugna, jag fattade inte mig heller po de innan jag bott har i 4 veckor :P

Iallafall, hon satt po sig trojan efter mycket om moment, jag hamtade borste och toff.
Tog hennes har och .. Ja mer for bilden visa er :D






Igar satt jag vid datan, pratade med denna underbara anglarna, OOOH vad jag SAKNAR ER!!! <3 Vi skrattade och DANSADE till massa musik tillsammans ( bland annat you are amazing med Bruno Mars :P

Jatte roligt :D

Jag alskar er Obeskrivlig mycket!



Ikvall har jag, amanda,Carlos och mithell varit som vanligt po Duffs ( ChickenWings and Beer ) och atit middag :)
De var trevligt, nu kan jag tala om for er att min engelska sprudlar och nu kan jag inte vara blyg langre, jag pratar po som om de var mitt hemsprak, men jag kan tala om for er att de ar inte ratt ord JAMT :P Men SKIT SAMMA :D Jag har kul och har sjalvfortroende, so jag bjuder po det :D





TATUERA MIG :

AAAH,nu har jag bokat tid for en tatuering nasta helg har i Canada :P Wiiiii !! Jag laaantar sooooo !!
Amanda och Kayla ska folja mig dit so ska jag antligen fo tatuera in nogot jag laange ha velat :P
Vad de blir for ni se NASTA Vecka :D





<3
Saknar min UNDERBARA FAMILJ <3 Mina tankar finns hos er!!
-Mormor, Du betyder So fruktansvart mycket !! Ta de lugnt nu so kommer allt att ordna sig. Snart kommer jag hem och kramar om dig som aldrig forr :)<3

Imorgon blir det UTGANG !!! Antligen en tjejkvall med Amanda,Nathalie
,Diana and Catharine :) Ska bli jatte roligt ! Det blir en Salsaclup, vilket jag verkligen ser framemot :D




-A winner sees a solution to every problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0