Live your life

I think the reason we are going through difficult things in life, is too appreciate all the amazing things we have in life. I can not be more grateful for every opportunity I can choose in life.

A winner sees a solution to every problem



Jag tror vi alla bor tanka till ibland, vad ar de vart att oroa sig for?
Vad ar de vart att lagga energi po?

Ar de vart att hjalpa nogon som egentligen inte vill ha hjalp?
Om du tanker efter, du kan aldrig hjalpa nogon om personen inte ber om de. Ger du nogon annan hjalp utan att den bett om det, so KRANKER du personen.

Visst later de konstigt, men det ar sant.

Jag ar ett typiskt exempel po att vilja hjalpa mannsikor, men dom hinner inte se deras del i problemet innan jag hinner komma och saga vad som ar ratt och fel. Aven om jag visserligen har ratt, so moste personen fraga mig innan jag ger henne eller han rad.

Alla manniskor gor misstag, men vi mannsikor moste gora fel for att lara oss och SEN kan vi lamna misstaget som en erfarenhet.

Alla har vi brister, ingen ar perfekt. Ingen mannsklig manniska lever ett helt liv utan att gora misstag. Men valkommen till livet.
-THATS LIFE-

Sen finns det manniskor som alltid kommer leva igenom andra, men darfor moste vi vara ARLIGA nog och saga ifron.

Som jag sagt innan, vad ar meningen med att leva ett liv som nogon annan lever at mig?

JAVLIGT mycket med sloseri med tid.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0