Helgen :)

 



Ilordags blev de en tjejkvall med Amanda och Cindy :) Det var riktigt riktigt trevligt :D Vi skrattade, dansade oss svettiga och hade en kvall bara vi tjejer ( kan tala om att det behovde nog vi alla ) :D

Cindy pratar bara spanska,men har borjat ta klasser for att lara sig engelska, men vi lyckades forsto varandra perfekt:)



-Utmaningar varje dag :D





Sondagen:

I Canada, varje ar so har dom som en parad med massor med MUSIK, folk som ar utkladda och annat roligt varje ar. Paraden haller pa i 3 timmar, och dom gor igenom heeela Toronto och spelar musik, slanger ut MASSOR med godis till alla barnen, och alla barn lagger i deras onskelista till alla tomtenissar:)



Jag har nog aldrig sett so mycket mannsikor po samma gong, gatarona var fulla av stolar och folk som stod och vantade i flera timmar for att fo se denna parad :D



Alla hade nogot typ av tomte utkladdnad eller liknande :)
Stamningen var underbar och alla var jatte glada :D


Efter flera timmars vantan och paraden var over, gick vi till ett av torontos storsta varuhus och kollade runt lite. At middag tillsammans med Sandra,Maria,Kayla,C :)


Sen bar de ivag hemat :)


Tatueringen:
Jag skrev i foregoende inlagg att jag skulle tatuera mig i helgen, men det blev andrat, so vi bokade om tiden till nasta helg istallet :D




-Sluta oroa dig, borja LEVA !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0