Every day counts..




Everyday counts..


Vinnare är alltid en del av resultatet -
Förlorare är alltid en del av problemet.


Varfor låta andra bestämma hur du ska se ut, vara, tänka ?
Varfor inte forma ditt eget liv, göra det du älskar?
Varför inte bara vara dig själv, ha dom kläderna du är beväm i?
varför inte äta det du vill?
Varför inte Sjunga eller dansa vart du helst vill , när som helst ?
Varför inte göra det som känns rätt for dig?

Jag är så trött på att låta andra männsikor forma mig..

Jag är less på mig själv att jag TILLTåER DET!!!!

Det är mitt förbannade Jävla ANSVAR att inte låta andra männsikor trampa på mig.

Allt jag gör, hur jag mår och väljer är mitt VAL, mitt ANSVAR. INGEN annans.

Livet är for kort for att låta någon annan leva det åt dig.

Jag är jag, gillar du inte mig så är det ditt problem, INTE mitt !

Jag har länge forsokt få alla männsikor att tycka om mig, ställa upp på ALLT . men i längden så är det jag som förlorar på det, men jag forstår mer och mer innebörden av det och tro mig, det är inte värt det.

Jag menar.. äkta vänner finns alltid och kommer alltid finnas där for dig.
Jag är trött på männsikor som ständigt är beroende av vad andra ska tycka,(RödA männsikor ) om du tycker så, så tycker jag lika.

Hallå?

Varfor leva någon annans liv?

Det tycker jag låter som en jävla massa slöseri  med  tid på NGENTING och jävligt tråkigt LIV




Kommentarer
Postat av: Em

Så sant! Bra skrivet hörru, like your blogg! Jag får självförtroende för varje gång jag läser! :) Bugar och bockar för det! ;)

2010-11-10 @ 11:08:39
Postat av: Elina

Så många kloka ord från en förståndig person :)

Ja mår bra av att läsa din blogg, de är ja inte ensam om. Älskar dej lillasyster!

2010-11-10 @ 14:00:53
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0