Alla [r vi OLIKA- Tacka for det :D

Oojj Ojj, nu tror jag att jag landat lite och nu borjar mitt -djupa- jag komma fram:D
Just nu ligger jag i soffan och ser tv,lyssnar p[ musik och skriver med lite roligt folk p[ msn.

Borjar fundera p[ vad jag vill gora med mitt liv, efter att jag varit har i 9veckor s[ vet jag att jag vill allt annat [n att komma hem, och bara jobba.
Jag vill gora en for[ndring med soo mycket saker. Borja leva p[ RIKTIGT allts[!

Jag njuter nu av den tiden jag f[r ta de lugnt och bara vara i canada, men nu snart m[ste jag v[lja hur jag vill ha mitt liv.

Jag m[ste lova mig sj'lv att aldrig mer bli bekv'm och bara l[ta mitt liv bli kortare och kortare och inte gora n[got bra av det.

Mithell sa till mig h[r om dagen : vet du, n[r du sovit 11 timmar, [r du 11 timmar gamlare och d[ har du bara sovit.
Visst, man behover somn, men jag forst[r vad han menar.

varfor l[gga ner mer tid p[ ingenting n[r jag vet att jag kan gora s[ mycket mer med livet?
-Min FANTASTISK VACKRA SYSTERDOTTER!



-Alla [r OLIKA-

Alla prioriterar olika, det m[ste vi alla komma ih[g. Alla vill inte samma sak, och d[rfor m[ste vi  ACCEPTERA det !!!!

Det [r mycket funderingar i mitt huvud just nu, jag har landat och jag k[nner att jag kan prestera och gora EXAKT vad jag helst vill :D

This song, vill jag att alla som l[ser min blogg ska lyssnar p[.
Alla ska veta att :

You ARE HELT FANTASTISK!! Ingen annan [n du sj[lv kan stoppa dig. Det [r du som till[ter dig att bli stoppad.

http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk&ob=av3e


Nu ska jag ut och tr[na MAGEN av mig :D Situps,armh[vningar, benboj M.M  och springa lite :P






H E E E E J ! ! !

Kommentarer
Postat av: Världens bästa joanna

blir så peppad av din blogg :)

2010-11-03 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0