-Fullsp[ckad HELG-

  •  Kayla - I love You <3


    HELGEN:
    Viiilken helg jag haft med massor av underbart folk :)

    I fredags var Jag,Amanda,Natalia,Daniel och Carlos p[ en club inne i toronto, Hpuse musik, Salsa och pop musik:D

 

Den var himla trevligt :D Mycket dansande ifr[n mitt h[ll kan jag ju tala om for er :D

Det g[r inte en dag som jag inte dansar(alla skrattar [t mig varje g[ng jag f[r h[ra en grym l[t p[ radion och dansar loss ) HAH:D Det g[r inte att st[ still helt enkelt :D K[nslan i mig f[r mig att vilja lyfta hela v[rldens och mer d[r till !!!

Jag hor nya l[tar VARJE dag, och jag har f[tt lyssna p[ soo MYCKET HOUSEmusik att jag blir GALEN !!! :D
Allts[, det [r so mycket musik som man g[r miste om.. So glad att jag [r h[r och f[r ta del av den.




Allt ifr[n Salsa-House-RNB-Hiphop-Rap-Pop -
 O M G :D


Lordagen:

Spenderade jag tillsammans med Carlos,Natalie,Felix och Kayla och Mitchell :)

  • Pizza
  • Hocky
  • Film
  • Vin
  • Bowling

    Klockan 11 p[ kv[llen [kte vi iv[g och spelade-natt bowling :D AWESOME !!! Skit roligt !!

Tyv[rr vann jag bara forsta och andra omg[ngen. Jag vann allts[ 2 av 5 men [r  Stolt over min prestation,skulle ha vunnit alla 5 men det [r n[got fel p[ banan :S :D

Sondagen

Vaknade jag upp bredvid Kayla som pruttar n[r hon sover :( inte OK!!
Klockan 10 ringde klockan :D

BIL
+ RACING :D






2 timmars bilresa for att se Carlos och mithell t[vla :D

Riktigt roligt att se :D ( ett tag ) inte i 3 timmar med 15 minusgrader och knappt n[gra kl[der. Men de kanske var lite mitt fel ox[ :S :P

Jag m[r for ovrigt riktigt bra, saknar mina vackra v[nner och familj d[r hemma :D <3

PUUSSS<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0