Lastweekend with A.

Fredagen blev det Duffs och Bio :D Jatte mysigt !! Vi sag Narnia i 3D. Mycket bra FILM! Den kan jag rekommendera.



Lordagen spenderade jag tillsammans med Amanda, vi hade fixat i ordning oss for att ga ut, precis nar vi ska ivag, blir allt installt och vi tog saken i egna hander, plockade fram allt gott vi kunde tanka oss, gick upp pa rummet och satt igang hoog musik och dansade,kollade roliga Youtubeklipp. SKATTADE och hade skit kul!

Jag kommer sakna dig Jatte mycket AMANDA! Isondags akte hon ivag till Cuba och hinner tyvarr inte traffa henne nogot mer forrens jag ska hem. men Amanda, Glom aldrig att du ar FANTASTISK och jag kommer alltid finns for dig! Du ar en enastaenda person och du fortjanar ALLT !!!<3
Lat aldrig nogon fa satt sig over dig, tro pa dig sjalv och om du kanner dig ensam, glom aldrig din fantastiska FAMILJ och dina vanner. Stooor KRAM om dig AMANDA<3 IloveYou





Sondagen
 vaknade jag upp med huvudvark, men det gick snabbt over, telefonen ringde, och efter 5minuter var jag pavag till Franci och Cindy.

Vi spelade xbox heela dagen, the Kinect. SJUUUKT roligt speel.
De var 2 olika spel ,
De ena var dar man skulle folja en person som dansade :D Meee LIKE!(MTV musik)
Man kunde battle varandra osv. SJUUUKT roligt!

De andra var Sport: Fotboll,friidrott,bowling,tennis,vollyboll,golf, pingis osv.

Vi delade in oss i lag och vi hade SJUKT roligt kan jag tala om. Slutade med att alla fick lana klader av Cindy och Franci for vi blev sa svettiga :D HAHA!!!

Idag tillbringar jag dagen tillsammans med Kayla,hon har blivit sjuk, men men, underbart med sallskap :D




Imorgon ar det jag som ska gora middag for hela familjen! Det blir flaskfile,svampsas,klyftpotatis och en stoor sallad. Hoppas det gillar det:D


5days LEFT..


Kommentarer
Postat av: Syster Jo

Låter som en riktigt mysig helg :) Saknar dig

2010-12-15 @ 00:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0