Hemma till KALLA Svergie :D

Nu har jag landat, hemresan från Canada var hektiskt men flygresan gick bra och jag hade sånt enormt flyg att mitt flyg ifrån Frankfurt inte blev inställt.

Det var över 300flyg som var inställda den dagen jag skulle mellan landa i frankfurt, men jag hade TUUUR och hade redan innan jag klev på det planet att jag SKULLE meed :D

Nu är jag iallafall jag hemma, sjuukt kallt måste jag säga. Men känns underbart att få träffa min fantastiska familj och kan inte önska mig en bättre familj att få komma hem till.

Och alla fantastiska vännerna som väntade på mig här hemma :D<3 Lycka !

Idag ska vi fixa i ordning oss, packa ihop ALLA packet, inhandla den sista maten sen åker vi ut till Tumbo och firar Julen tillsammans med heela tjocka familjen och denna jul blir Mellanies första JUL :D UNDERBART !!! Var helt fantastiska att få se henne, hon har blivit såå stor och det finns ingen som kan bli så PERFEKT som henne<3

Nu väntas de packning och lite annat roligt som ska fixas innan Julafton som är i morgon:D
Känns heeelt konstigt att de är jul iMORGON:O

Får sätta igång lite julmusik så får jag nog in JULKÄNSLAN :D

HA en FANTASTISK JULHELG och TA hand om er!

Glöm aldrig att du är FANTASTISK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0