Duffs,Fodelsedagsfest och Bilkaos:D

Hahaha, jag har haft en helt underbar helg :)



Ifredag akte vi och firade Ritchells nya jobb !! Grattis dar :D
Det var jag,sandra,ritch,mithell,francis och Carlos.

Sen akte vi hem, jag och kayla blev uppe sent, vi var inte varst trotta, so vi borjade en skrack film, vilket inte var en bra ide kan jag tala om. Kayla borjade med att skramma upp mig och gissa om jag fick henne att bli radd.
Slutade med att vi somnade md ljuset tant den natten :D HAHA!!!


I lordags vaknade vi klockan 1, klev upp och akte direkt och skulle hitta en klaning till mig infor lordagen STORA fest :D

Tillslut hittade vi en klaning till mig, mycket nojd :) Sen akte vi hem, at (frukost/lunch) sen blev de ducha,fixa haret,sminkning, fixa KAYLAS har, mala tanaglar, osv osv. Ni vet ;D


De var en nara slakting till oss som fyllde 50ar, so dom hade hyrt lokal och det var massor med trevlig folk och mycket SALSA musik:D meee like !!!














De bjod pa 3 ratters middag:

Cesarsallad :)

Kycklingfile m.Klyftpotatis och varma gronsaker:P


Glass med Jordgubbar:)MUUMS



*Buffe efterat med massor med Frukt,tartor, kakor och massor dar till :D



MUUMMSSS :D Smaskens!!!

Sen hade de en BAR som var gratis heeela kvallen so det passade bra :D
HAHA!!!Menar, nar man dansar sa mycket som jag dansar so kan de vara bra med gratis dricka :D :P
 


Jag hade en jatte trevlig kvall verkligen:)!!!


Jag har kommit sa monga manniskor nara har, sa de kommer bli TUFFT att aka hem :(<3
Men jag lovar, jag kommer komma tillbaka igen !! :)



SONDAGEN:

SNON
kom igar :D   -  Wiiihoooo!!!:D

Men nackdelen ar att har i Canada ar det MIIINST 2 bilolyckor om dagen nar de inte ar sno, so ni kan ju tanka er huuur monga bilolyckor jag sag igar, 6 st. Folk kunde ine ta sig upp for uppforsbackar, det var poliser,amulanser overallt !!!!!!

Fyyyy, det var inte kul! :((








Men annars so ALSKAR jag att snon MEER!!! :D

---------------------------------------------------------------------------------------------
- Antligen har den kommit hiiit  till CANADA oxa:D Wiiie - julkansla !!!!!!!<3----
Btw, jag moste visa en liten bild pa mitt onda finger som jag skar mig i for en vecka sedan :(( Var inte alls kul, men nu ar de battre, men ar konstigt att anvanda fingret nu nar jag inte anstrangt det pa en vecka :D

 UCH :((


Kommentarer
Postat av: Elina

Ajaj, ditt finger alltså. Stackare.Saknar dej och förlåt att ja är dålig ¨på att kommentera men ja läser den varje dag :D

2010-12-07 @ 16:12:37
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0