-12 days left-

                                  




  • 12 dagar kvar och jag kanner att det kommer bli jobbigt att aka hem :( men samtidigt sa ar de positivt,betyder att jag har fatt fantastiska kontakter att halla kontakten med och som jag kan aka tillbaka till nar jag helst vill:)

    Sa jag ar mer an glad att det kommer bli jobbigt att aka hem, annars hade denna resa varit kanska vardelos.

    *OnskeLISTA*
    En sak som jag onskar mig av Tomten iar ar RIKTIGT bra saker till Ansiktet for att fa en battre HY !!
    Vill ha nogot som verkligen funkar :)





  • Iallafall, det jag har att saga idag ar att jag har bestamt mig att sluta med SOCKER. iallafall ni vet allt de dar ONODIGA!!


    De ska jag sluta med, sen kan man ju inte ra for att de rakar vara en bit socker i kaffet, men utover de sa ska jag gora det som kravs for att sluta med det.

    Inte for att jag tycker jag ar tjock, jag vill mest kanna mig mer bekvam och trygg i min egen kropp!

    Sa denna gong nar jag vill borja med det ska jag gora det for mig SJALV! ingen annan.

    Jag ser framemot att fa komma hem till Svergie igen, borja JOBBA, tjana PENGAR, borja PLUGGA och har saker att gora VARJE dag och som jag vet lonar sig i langden och kanna mig VIKTIG.

    Btw, jag har funderat pa att byta blogg. Vill den ska vara lite finare, andra texten ibland, annorlunda texter, iallafall lite forandring i mellan at :D ( omvaxling )


    Just
    NUUU laangtar jag tills FREDAG !!!
    Jag och AMANDA ska ivag och SHOPPA ,luncha tillsammans, jag ska gora NAGLAR och hon ska gora hennes fotter :P  bara vara vi 2 heeeela dagen :D JIPPI!!
    Sen blir det utgang !!!




    Live
    every Moment
    Laugh
    every day
    Love
    beyond worlds

Kommentarer
Postat av: made

2010-12-11 @ 14:14:58
Postat av: madeleine

åå, då kommer vi till sverige samma dag :D:D:D

2010-12-11 @ 14:15:34
URL: http://sunkigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0